сряда, 21 юли 2010 г.

Обедно меню в хотел

За близо 10 години работа в центъра на София ми се наложи да опозная добре много заведения за обяд. На някои от тях ставах редовен клиент, а други вече ги няма. Напоследък ми харесва, че виждам ресторантьори, които влагат мисъл и планират как да привлекат работещите за обяд.

С интерес следя какво се случва с хотелите и макар обедното меню да го е имало и преди, то сега то придоби нов смисъл и намери своя нова аудитория чрез социалните мрежи и най-вече facebook. Там можеш да споделиш своето мнение за менюто и да получиш отговор почти веднага, а също така и да дадеш препоръки. Повечето ресторанти и заведения в хотелите предлагат закуска само и единствено за своите гости, но за обяд стоят празни или са малко посещавани. Обедното меню с приемливи цени запълва дупката и води нови приходи за ресторантите. Първи забелязах да пуска обедното си меню във facebook хотел "България" в Бургас, но за съжаление, когато бях там, не успях да го опитам, но ще го направя следващия месец.

В София от доста време бутиковият хотел Les Fleurs на Витошка има обедно меню, но цените там са твърде високи. Във фейсбук менюто всеки ден пуска и хотел "Мария Луиза" на едноименната улица и там цените са приемливи, обстановката е хубава, а обслужването е отлично. Проблемът според мен е, че приятели на хотела стават предимно работещите в туристическия бранш, което не пречи те да хапват там и да пълнят ресторанта за обяд.

Най-доброто попадение за мен обаче е Corner Bistro към новооткрития хотел на Христо Белчев Sofia place. То разполага с 49 места и има два входа (един от хотела и друг директен от улицата). Масите са разположени на дълъг диван или пейка с меки възглавници, а от другата им страна има разноцветни столове. Над масите висят крушки, а стената всъщност е за магнити, където всеки може да сложи свой спомен от пътуване и така да нарисува и да остави част от себе си в заведението.

Обслужването е винаги придружено с усмивка и всичко от обедното меню е написано с тебешир на кафяво пано. Безжичен Интернет покрива безплатно всички маси и е чудесен избор на бизнесмените. Всичко, което съм опитал досега при моите 4 ходения, беше много вкусно. Цените също са доста прилични и определено си заслужава като съотношението цена качество е в полза на качеството. Винаги има хубави хора там и атмосферата е доста уютна и приятна. В двата ъгъла на стената високо са разположени плазмени телевизори, които предават основно мачове по Нова спорт, а от капандурните прозорци висят футболни топки. Защо не открих мястото по-рано и да гледам тук Световното?

Вероятно има и доста други хотели с обедно меню и с присъствие в социалните мрежи, но мен вече ме грабна бистрото на ъгъла (Corner Bistro) и е на път да ме направи редовен посетител и клиент.

Приятен апетит!

Няма коментари:

Публикуване на коментар